SNOWsat Maintain
SNOWsat Maintain hjelper deg med å administrere beholdningen din og strømlinjeforme bestillingsprosedyrene dine.
Løsningen gir deg en oversikt over eksisterende beholdninger, hvorved de diverse artiklene kan identifiseres uavhengig av produsent.
Digital lagerstyring
Organiser kvitteringer og brukslister direkte i programvaren. På denne måten har du alltid en oppdatert oversikt over tilgjengelige varer.
Oversikt over lagernivåer
Hold øye med tilgjengelige reservedeler og kostnader til enhver tid.
Sørg for tilgjengelighet av deler
Reager i tide på manglende deler og legg inn bestillingen direkte i nettbutikken.
SNOWsat Maintain brukes til å planlegge, administrere og forbedre vedlikeholdet av alle eiendeler (f.eks. bygninger, kjøretøy, snøproduksjonsutstyr). Med den kan du identifisere potensialer for optimalisering og for å standardisere prosedyrer. Resultatet: forlenget levetid, reduserte samlede vedlikeholdskostnader og økt tilgjengelighet, pålitelighet og produktivitet. SNOWsat Maintain lagrer aktivadata og vedlikeholdsrelaterte aktiviteter og dokumenter på en sentral vedlikeholdsplattform. Alle i teamet kan få tilgang til den nettbaserte vedlikeholdsløsningen fra nesten hvor som helst for å se reparasjons- og vedlikeholdshistorikk og opprette og redigere arbeidsordrer via smarttelefoner, nettbrett, bærbare datamaskiner.
Reviews
There are no reviews yet.